Чому блимає лампочка кондиціонера?

Моргає лампочка кондиціонера – показник технічної несправності кондиціонера. Йде штучна зв’язок між людиною і спліт-системою. Остання повідомляє про конкретну проблему.

Супроводжується висвічуванням цифри на дисплеї лицьовій панелі або пульта. При цьому кліматичне обладнання може перестати виконувати основні функції: не обігріває кондиціонер, що не холодить або тече вода.

Кожен виробник кодує по-своєму. В інструкції з експлуатації є таблиця з інформацією, в якій детально розписані значення.

Прочитавши роз’яснення, не можна однозначно сказати, що для користувача це поганий сигнал. Несвоєчасна реакція на дрібниці, може тягнути за собою більш серйозні проблеми.

Які варіанти розвороту подальших подій? Розглянемо на прикладі популярного китайського бренду сфери кондиціонування – C & H (Купер енд Хантер), характер помилки.

Блимає червона лампочка на кондиціонері

Блимає червона лампочка на кондиціонері

Спрацював захист ⇒ сервісне обслуговування

E2 – внутрішнього блоку від обмерзання.

E8 – електродвигуна або випарника від перегріву. Не хвилюйтеся, техніка хоче відпочити: вимкнути з розетки на 20 хвилин / включити.

H8 – спрацьовування захисту дренажної системи від переповнення. Замовляйте професійну профілактику кондиціонера (розібрати, вимити, обробити спеціальними засобами). Вартість такої послуги 500 грн.

E6 – виявлені неполадки в сигнальних або живлять кабелях. При установці недобросовісні виконавці заклали неякісний витратний матеріал. Діагностика, інсталяція.

  Несправність комплектуючіх  ⇒ ремонт

H7 – проблеми в компресорі.

H9 – збій електричного нагрівача.

Терміново викликайте кваліфікованих фахівців! При замовленні  виклика майстра, обов’язково повідомте що на кондиціонері горить червона лампочка і висвічується код. Це істотно прискорить вирішення завдання.

Ремонт кондиціонера не вигідно, наприклад, повна заміна дорогої деталі. Термін служби перевищує сім років, то доцільніше придбати new прилад. З хорошими характеристиками енергоспоживання, рівня шуму, витривалості, фільтрацією повітря.

Наявність проблематики в перші місяці роботи ⇒ настійно рекомендуємо замінити на новий агрегат. Порядний продавець зобов’язаний це зробити, без зайвих питань і стресових ситуацій. За багаторічну практику (з 2004 року) було 4 випадки. Причина одна – заводський брак. Домовлялися з сервісним центром і дистриб’ютором (організація що завозить в Україну).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Якщо у вас залишились питання, рада допомогти 067 446 20 19 Наталія



Задайте свой вопрос